Zdalna pomoc TeamViewer zasady serwisu gwarancyjnego

TeamViewer to program umożliwiający zdalne połączenie między komputerami. Przy użyciu tego programu nasz technik otrzymuje dostęp i przejmuje kontrolę nad Państwa urządzeniem. Takie działanie umożliwia łatwe zdiagnozowanie problemów i ich szybkie rozwiązanie.


Zdalna pomoc w NAPAD.PL

Zdalna pomoc w NAPAD.PL realizowana jest przy pomocy programu TeamViewer w wersji QuickSupport, który nie wymaga instalacji oraz żadnej dodatkowej konfiguracji. Jeżeli potrzebujesz wsparcie postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

Jak uzyskać pomoc zdalną?

  • Pobierz program TeamViewer QuickSupport i zapisz go na dysku swojego komputera np. na Pulpicie
  • Uruchom pobrany plik i wyraź zgodę na jego uruchomienie
  • Zadzwoń do opiekuna technicznego lub do działu wsparcia technicznego w celu szczegółowego opisania problemu i nawiązania zdalnego połączenia
  • Wyraź zgodę na zdalny dostęp naszego pracownika do komputera

Kontakt z opiekunem technicznym

WIDEODOMOFONY IP
MONITORING WIZYJNY
TeamWiewer NAPAD.PL
Zapisz się do newslettera
Nie rozsyłamy spamu!
Tylko interesujące nowości i promocje
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczenie usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017.1219 t.j.) na podany adres e-mail o nowościach, promocjach i innych usługach oferowanych przez Alarm-Tech Systemy Zabezpieczeń z siedzibą w Krakowie ul Mogilska 104. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, klikając w odpowiedni link na końcu wiadomości e-mail lub w Panelu Klienta. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z polityką prywatności.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.