Procedura zwrotu w sklepie internetowym Napad.pl 
Każdy produkt zakupiony w sklepie internetowym Napad.pl podlega zwrotowi na zasadach ustalonych w ustawie. Dokładne zasady zawiera Regulamin. Pragniemy przypomnieć, iż firma Alarm-Tech Systemy Zabezpieczeń gwarantuje 100% satysfakcji z zakupów.
Szanowni Państwo, aby proces składania i rozpatrywania zwrotu przebiegał sprawnie i z dbałością o dobro Klienta prosimy o postępowanie zgodne z poniższymi instrukcjami. Przypominamy również o możliwości wcześniejszego skontaktowania się z pracownikiem serwisu przed wysłaniem zgłoszenia jeśli zachodzi taka potrzeba. Jednocześnie informujemy, że Klient może skorzystać z poniższych procedur i wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
Procedura zwrotu w sklepie Napad.pl
-
Zgłoszenie zwrotu proszę przesłać korzystając z jednej z dostępnych opcji:
- formularz elektroniczny RMA do przesłania zgłoszenia online
- formularz do wydruku i umieszczenia wewnątrz przesyłki
Internetowy formularz RMA to najwygodniejsza forma zapewniająca pełne zarządzanie zwrotami.
Informujemy, iż prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia objęcia Towaru w posiadanie przysługuje Konsumentowi oraz Jednoosobowemu Przedsiębiorcy, ale tylko w przypadku, gdy umowa, jaką zawierał ze Sprzedawcą, nie miała zawodowego charakteru, czyli nie dotyczyła bezpośrednio branży i specjalizacji, w jakiej działa Jednoosobowy Przedsiębiorca.
Dodatkowe informacje znajdziesz na https://www.napad.pl/prawo-do-odstapienia-od-umowy.
Pozostałych Klientów prosimy o kontakt z Opiekunem Handlowym lub Działem Obsługi Klienta w celu omówienia szczegółów zwrotu.
Ze względu na specyfikę oferowanego towaru, a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa oraz utrzymania produktów w stanie nienaruszonym, zwracane towary podlegają weryfikacji, w wyniku której zwrot może zostać odrzucony (nie dotyczy Konsumentów oraz Przedsiębiorców na prawach konsumenta). Prosimy o zaznajomienie się z poniższymi wytycznymi, które mają na celu ułatwienie procesu zwrotu oraz minimalizację ryzyka jego odrzucenia.
W związku z powyższym, informujemy iż zwrotowi nie podlegają towary wykazujące między innymi następujące cechy:
- uszkodzone lub zdeformowane oryginalne opakowanie
- zerwane, uszkodzone lub naruszone plomby/naklejki gwarancyjne
- produkty noszące ślady użytkowania lub modyfikacji
- niekompletne produkty (brakujące elementy)
- towary, które utraciły cechy oryginalnej jakości i bezpieczeństwa wskutek niewłaściwego przechowywania
- produkty uszkodzone w transporcie z powodu nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki
Zasady te zostały opracowane w celu zapewnienia najwyższej jakości oraz bezpieczeństwa dostarczanych urządzeń, a także zagwarantowania, że każdy produkt spełnia standardy, które pozwalają na pełną satysfakcję naszych klientów. Poniżej przedstawiamy przykłady zwrotów, które z powodu niespełnienia wyżej wymienionych standardów bezpieczeństwa i jakości zostaną odrzucone. Prosimy pamiętać, iż każdy zwrot rozpatrywany jest indywidualnie i może wystąpić sytuacja, w której zwrot zostanie odrzucony z powodów niewymienionych na powyższej liście, ani nie przedstawiony na poniższych przykładach.
Adres wysyłki zgłoszenia
- Alarm-Tech s.c. "ZWROT"
- Boleń ul. Graniczna 4
- 32-086 Węgrzce
Kontakt z Działem Obsługi Klienta
- tel. 775 453 453
- tel. kom. 605 147 500
- e-mail: zwrot@napad.pl