Czy na pewno chcesz usunąć produkt z koszyka?

Czy na pewno chcesz usunąć wszystkie produkty z koszyka?

GWARANCJA - Warunki Gwarancji W Sklepie NAPAD.PL


1. Towary dostępne w Sklepie Internetowym mogą być objęte Gwarancją, w takim wypadku Sprzedawca na karcie produktu informuje o gwarancji, czasie objęcia gwarancją oraz wydaje dokument potwierdzający udzieloną gwarancję jakości na Towary sprzedawane za pośrednictwem Sklepu, niezależnie od innych uprawnień Klienta przewidzianych Regulaminem Sprzedaży.

2. W przypadku określonym w ust. 1 z dokumentu gwarancji wynika, kto jest stroną zobowiązaną z tytułu udzielonej gwarancji jakości, tj. czy jest to Sprzedawca, producent, czy importer oraz okres na jaki gwarancja jakości została udzielona.

3. W przypadku wadliwego działania produktu należy wysłać go na adres firmy: Alarm-Tech s.c. "SERWIS", Boleń ul. Graniczna 4, 32-086 Węgrzce.
4. Podstawą rozpatrzenia gwarancji jest ustalenie i potwierdzenie zakupu w Sklepie, na podstawie:
a. dostarczenia kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie zakupu (faktura, paragon), albo
b. dostarczenia informacji niezbędnych do potwierdzenia zakupu: numer dokumentu zakupowego, nazwa Klienta, numer NIP w przypadku Firm.
5. Gwarancja nie obowiązuje, gdy Towar dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego lub powstałymi na drodze nieprawidłowej eksploatacji Towaru.
6. Gwarancji nie podlegają:
a. Towary z zerwanymi lub uszkodzonymi plombami gwarancyjnymi,
b. Towary posiadające uszkodzenia mechaniczne, wynikające z nieprawidłowego użytkowania, zanieczyszczenia, zalania, uszkodzenia powstałe wskutek użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych (np. środków czyszczących), w szczególności niezgodnie z załączoną instrukcją użytkowania,
c. Towary zmodyfikowane (ucięte lub przerobione wtyki),
d. uszkodzenia spowodowane wyładowaniami atmosferycznymi i przepięciami,
e. Towary, w których wgrano oprogramowanie pochodzące z innych źródeł niż zalecane przez producenta.
7. Wymagane jest pisemne podanie objawów uszkodzenia, poprzez wysłanie zgłoszenia poprzez:

a. formularz zgłoszenia reklamacyjnego, który jest dostępny na stronie internetowej Sklepu pod adresem: Formularz Zgłoszenia Reklamacyjnego

b. mailowo na adres: serwis@napad.pl, sugerujemy wykorzystać formularz zgłoszenia reklamacyjnego

c. listownie na adres: Alarm-Tech s.c. "SERWIS", Boleń ul. Graniczna 4, 32-086 Węgrzce.

8. Zgłoszenie gwarancyjne złożone przez Konsumenta zostanie rozpatrzone w terminie do 14 dni, licząc od dnia dostarczenia Towaru, w przypadku Firmy w indywidualnie ustalonym terminie.
9. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta, przysługujących z tytułu przepisów o rękojmi za wady Towaru, chyba, że takie uprawnienia uchylono w przypadku Klienta nie będącego Konsumentem. 

 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR


Pełna informacja na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji dostępne są w: Punkcie 7 - Regulaminie Sklepu Internetowego

Twój koszyk Realizacja zamówienia Weryfikacja danych Potwierdzenie

Twój koszyk jest pusty

Rejestracja nowego klienta

Poznaj korzyści rejestracji w naszym sklepie:

    • Wsparcie i obsługę techniczną

    • Szybki kontakt z naszymi pracownikami

    • Łatwy przebieg zakupów

    • Dostęp do certyfikatów i instrukcji
      obsługi technicznej

    • Dostęp do przydatnych programów

    • Dostęp do cen hurtowych

    • Dostęp do materiałów reklamowych

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuję